De ce au venit persoanele de vârsta a III-a în Proiectul BuniNet?

sâmbătă, 5 martie 2011

În urma unui reportaj printre BuniNeţi am aflat de ce au venit persoanele de vârsta a III-a la cursurile de mesagerie electronică şi internet:

Radu Veronica: " Să reuşesc să-mi însuşesc cunoştiinţele în domeniul calculatorului."

Radu Ioan: "Încerc să depăşesc cu bine etapa II-a a cursului."


Brasoveanu Mihai:Curaj să învăţ mai mult să lucrez la calculator."


Magdalena Popescu:Sper  să cunoaştem lucruri noi."

Cornel Popescu: "Doresc să mă perfecţionez în continuu."

Raica Alexuţa: " Vreau să fiu cât de cât în pas cu actualităţile din present şi calculatorul este un mijloc performant de a informa întreaga lume despre orice se întâmplă pe glob. Necunoscând modul de utilizare, doresc să învăţ de a mă putea descurca cu folosirea acestui performant aparat singură cel puţin pentru ştiri, clipuri, fotografii şi ofertele existente în diferite domenii."

Bărbat Emil: " La această dată dată nu ştiu decât : să citesc ziare, să ascult o muzică, să vorbesc pe NET şi doresc să învăţ mult, mult , mai multe."

Solomon Ioan: "Doresc să învăţ să navighez pe internet, să mă pot descurca, deoarece creierul trebuie ţinut în activitate, dacă doreşti să fi activ  “ tânăr “ chiar dacă peste mine anii au trecut."

Rusu Aurelia: "Ne bucurăm că se mai organizează astfel de cursuri pentru că deşi suntem la o anumită vârstă, vrem să fim în pas cu noutăţile."

Marchiş Viorel:Doresc să învăţ introducerea în BROWSERE şi metodele de căutare; să învăţ să navighez pentru a viziona filme documentare, seriale, să aflu informaţii noi despre diferite materiale, medicamente şi despre multe alte lucruri, funcţie de timpul avut la dispoziţie."

Ciutan Minerva: "Am venit cu gândul de a-mi  însuşi cunoştinţe utile pentru unele lucruri de actualitate."

Puşcă Hortenzia: "Mă bucur foarte mult, că am avut ocazia să particip la acest curs deoarece pot să-mi îmbunătăţesc  cunoştinţele mele la calculator."

Pârlaru Mircea: "Am primit de la copii un PC. Nu am fost pregătit ptr. al folosii şi avându-l am simţit această nevoie . Aflând de existenţa acestui curs, prin intermediul Asociaţiei Pensionarilor din Mediaş, mi-am făcut card la bibliotecă şi am fost acceptat de D-ra Antonela Barbu la curs. Venind Internetul la noi în Nemşa mi-am instalat Net. Astfel a devenit o necessitate urmarea pas cu pas a învăţării navigării pe Net. Asta îmi va folosi pentru a coresponda prin email cu copii şi prietenii, îmi voi face noi prieteni între”bunineţi” dându-mi astfel posibilitatea de a-mi umple timpul, a-mi face prieteni şi poate a fi util şi altora."












0 comentarii: